Examenstress

Examenstress
De examens zijn geweest en iedereen weet of ‘ie geslaagd is. Wat zou me dat fijn lijken, dat ze je bellen en dat alle spanning en stress van je af valt. En nu dan volgend jaar allemaal nieuwe bruggers ( andere namen zijn: Brugpiepers en brugmuggen. Als je nog goede namen weet zeker even reageren!)

Maar nog even over de examens, want wat ik gister hoorde op het journaal vond ik echt niet kunnen. Ze vertelden dat waarschijnlijk bij het examen Frans van een fout zit. Wat zit je dan in de stress lijkt mij, maar ik vraag mijzelf dan ook af: ‘waarom?’ dit zijn toch gewoon fouten die je kunt zien. Maar toch, er wordt een fout gemaakt en nu? Ze kunnen die toetsen wel terug halen maar dan zitten al die examen leerlingen in de stress, Nog erger en langer dan dat ze al deden. Deze fout is trouwens gemaakt bij het examen van VWO.

Zelf nijg ik naar vakantie, naar het niets doen en gewoon naar het strand en genieten, maar ik moet nog even. Maar dan, dat moment dat de bel gaat en je hebt vakantie. Iedereen geef je nog even een knuffel en je belooft elkaar nog te appen.

Maar iedereen die nog geen vakantie heeft: ‘Nog even door bikkelen!

Bye Blogster Van Nu

Plaats een reactie